کانال آموزش ایلوستریتور

  • ۰
  • ۰

در کانال آموزش ایلوستریتور ساختمان های مخلوط دیجیتال پر جنب و جوش و شکل های بردار را روی کاغذ ایجاد کنید
توسط Caio Call27 ژوئن 2008

مشکل: IntermediateL طول: زبانهای کوتاه:

DesigningVectorFireworksAdobe Illustrator

در این آموزش یاد می گیرید که چگونه Fireworks CS3 و Illustrator CS3 را با هم استفاده کنید. شما می توانید برخی از عناصر بردار مصور ایجاد کنید تا به ترکیب نهایی اضافه کنید. شما همچنین می توانید در عکس ها و جلوه های نور مخلوط کنید. یاد بگیرید که چگونه از یک پس زمینه کاغذی جالب و نکاتی برای بهبود گردش کار خود استفاده کنید.

پیش نمایش تصویر نهایی
اول ، اجازه دهید نگاهی به تصویری که می خواهیم بپردازیم. پرونده منبع این آموزش در حال حاضر موجود نیست ، اگرچه ما در آینده قصد داریم این مطلب را منتشر کنیم.

مرحله 1
Fireworks را باز کنید و پرونده جدید 1400px را با 1000px ایجاد کنید ، یا از ابعاد مورد نظر خود استفاده کنید. اندازه مربع پرونده را بسازید. سپس آن را انتخاب کنید و حالت رنگ را به Radial تغییر دهید. طرح رنگ را مطابق شکل زیر اصلاح کنید. وسط مربع را سفید کنید. سپس Overlay را روی 50٪ تنظیم کنید.

تبلیغات

گام 2
خوب ، اکنون ما از یک تصویر بافت کاغذ از sxc.hu استفاده خواهیم کرد. تصویر را از اینجا دریافت کنید. با رفتن به File> Import ، تصویر را در Fireworks وارد کنید. سپس تصویر را با ابزار Scale (Q) تغییر اندازه دهید. سپس آن را انتخاب کنید و به Filters> Adjust Color> Hue / Saturation بروید. سپس مقادیر را مطابق شکل زیر تغییر دهید.

مرحله 3
بعد به Filters> Adjust Color> Brightness / Contrast بروید. مقادیر را مطابق شکل زیر تغییر دهید. سپس تصویر را انتخاب کرده و آن را روی Overlay تنظیم کنید. برای ساختن بافت ، بارهای درخت را کپی و قرار دهید. خوب ، پیش زمینه انجام شده است!


مرحله 4
بعد از تصویر دیگری از sxc.hu استفاده خواهیم کرد. تصویر را از اینجا دریافت کنید. اکنون به File> Import بروید.
تصویری را که وارد کرده اید انتخاب کنید و با ابزار مقیاس (Q) آن را تغییر اندازه دهید. حالا با استفاده از Polygon Lasso Tool (L) تصویر را برش دهید. انتخاب مارکی را در تمام قسمتهایی که می خواهید استفاده کنید انجام دهید و بقیه را با استفاده از حالت لبه Anti-Alias ​​حذف کنید.


مرحله 5
خوب ، اکنون شما تصاویر بدون پس زمینه را دارید. آنها را انتخاب کرده و به Filters> Adjust Color> Hue / Saturation بروید و تنظیمات زیر را وارد کنید. سپس به Filters> Adjust Color> Brightness / Contrast بروید و دوباره مقادیر را مطابق تصویر زیر وارد کنید.

مرحله 6
بیایید از تصویر دیگری از sxc.hu استفاده کنیم. تصویر را از اینجا دریافت کنید. اکنون به File> Import بروید. با استفاده از ابزار مقیاس (Q) ، تصویر را تغییر اندازه دهید. نکته: برای استفاده از تصاویر مختلف باز باشید. در این آموزش ، مهمترین چیز یادگیری چگونگی استفاده از افکت های لایه ای برای ایجاد خلاقیت های عالی است.


مرحله 7
این نکته در خلاقیت های بعدی شما بسیار مفید خواهد بود. تصویری را که وارد کرده اید انتخاب کنید. سپس Layer Mode را به Multiply تغییر دهید. حالت Multiply Layer تمام مناطق رنگ سفید را شفاف می کند و رنگ سفید را شفاف می کند. بسیار مفید! حال بهتر است از تصویری که با استفاده از Scale Tool (Q) ساخته اید تغییر اندازه دهید. همچنین تصاویر را مطابق شکل زیر تنظیم کنید.


مرحله 8
تصاویر موجود را کپی و تغییر اندازه دهید. برای ایجاد چیزهای جدید و ترکیب ها باز باشید. یک نکته استفاده از Polygon Lasso Tool (L) برای برش برخی مناطق است ، همانطور که در شکل زیر آورده شده است.


مرحله 9
تصویر دیگری از sxc.hu دریافت کنید. تصویر در اینجا قرار دارد. سپس به File> Import بروید. با استفاده از ابزار مقیاس (Q) ، تصویر را تغییر اندازه دهید. سپس تصویر را بر روی این ترکیب اعمال کنید. مراقب باشید ، زیرا این تصویر یک خط غیر ضروری دارد. بنابراین ، از ابزار Polygon Lasso (L) برای حذف این قسمت استفاده کنید.

مرحله 10
تصویری را که وارد کرده اید انتخاب کنید و حالت لایه آن را به Multiply تغییر دهید. سپس مطابق تصویر زیر لایه های تصویر را قرار دهید.

مرحله 11
برای ایجاد ترکیب دیگری ، این تصویر را کپی و تغییر اندازه دهید. سپس با استفاده از افکت نشان داده شده در تصویر زیر ، رنگ را تغییر دهید. این کار را با مراجعه به Filters> Adjust Color> Hue / Saturation انجام دهید.

مرحله 12
اکنون Illustrator CS3 را باز کنید. من یک بسته بردار برای این آموزش ایجاد کرده ام. این بسته را از اینجا دریافت کنید اکنون وکتور وارد شده به Fireworks را انتخاب کنید.

نکته: در آتش بازی بعضی از بردارها هنگام وارد کردن از Illustrator بزرگ هستند ، بنابراین قبل از وارد کردن ، اندازه را کوچک کنید.

مرحله 13
واردات ساده است ابتدا بردار (Ctrl + C) وکتور مورد نظر خود را در Illustrator کپی کنید. سپس دوباره پرونده Fireworks را باز کنید و سپس آثار هنری Paste (Ctrl + V) را بچسبانید. با استفاده از ابزار مقیاس (Q) بردار را انتخاب کنید و به تنظیمات خود تغییر اندازه دهید. اکنون این مراحل را با تمام کارهای هنری برداری که می خواهید از Illustrator استفاده کنید تکرار کنید. بر اساس خلاقیت خود تغییر اندازه دهید و ترکیب کنید. به تصویر زیر نگاهی بیندازید تا ببینید که بردارها را در کجا قرار داده ام.


مرحله 13
حالا برای لمس نهایی! این یک اثر ساده است. دوست دارم از آن استفاده کنم تا برخی از جلوه های نور را اضافه کنم. یک دایره سفید جدید ایجاد کنید. سپس به Filters> Blur> Gaussian Blur بروید. مطابق شکل زیر تنظیمات را وارد کنید.


مرحله 14
حالا برای راز بزرگ! در زیر نحوه جادوی اتفاق می افتد. حلقه را انتخاب کنید و آن را در حالت لایه لایه قرار دهید. سپس دایره را درون ناحیه ای که می خواهید پاک کنید قرار دهید و جلوه ای سبک ایجاد کنید.

نکته: از کدورت و سطوح مختلف اثرات تاری استفاده کنید. برای مناطقی که سبک تر می خواهید ، چندین بار در همان مکان کپی و چسب بزنید.

نتیجه
همیشه از تخیل خود استفاده کنید و از افکت ها با دقت استفاده کنید تا ایده های خود را به زندگی منتقل کنید.

 

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

  • ۹۸/۰۸/۳۰
  • حسن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی