کانال آموزش ایلوستریتور

  • ۰
  • ۰

ایجاد بافت واقع گرایانه و یک چاقوی بردار شارپ در کانال آموزش ایلوستریتور
توسط Dan Hess4 ژوئیه 2008 سطح سختی: IntermediateL طول: زبانهای کوتاه:
Illustrator Illustrator
ایجاد بردارهای قانع کننده می تواند یک کار دلهره آور باشد. من به شما نشان خواهم داد که با استفاده از ابزار گرادیان مش ، لایه های لایه بندی و ابزارهای Pathfinder ، چوبی و فلزی را برای چاقو بردار درست کنید.

پیش نمایش تصویر نهایی
اول ، اجازه دهید نگاهی به تصویری که می خواهیم بپردازیم. در زیر تصویر تکمیل شده برای دیدن آنچه می خواهید به سمت آن کار کنید.


مرحله 1
ابتدا عکسی که از چاقو گرفتم را بارگیری کنید. سپس با استفاده از ابزار Pen ، شکل چاقو را مشخص کنید. سپس شکل های "تیغه" و "دسته" را روی لایه های مختلف قرار دهید.


تبلیغات
گام 2
لایه تیغه را مخفی کنید و دسته را انتخاب کنید. یک دسته از دسته را روی یک لایه جدید درست کنید و آن را "بافت" بگذارید. اکنون لایه بافت را مخفی کنید.


مرحله 3
دسته را انتخاب کنید و پر کردن # 8C6239 را بدون سکته مغزی انجام دهید. به Object> ایجاد Gradient Mesh بروید. آن را با 4 ردیف ، 4 ستون و مسطح تنظیم کنید.


مرحله 4
ابزار Gradient Mesh را انتخاب کنید و روی هر نقطه در لبه کلیک کنید. رنگ نقطه را به # 331E16 تغییر دهید. شما می توانید شیب را بسیار شبیه به منحنی ابزار Pen بنویسید. رنگ هر نقطه را در اطراف لبه دسته تغییر دهید.

در صورت نیاز می توانید با کلیک کردن روی یک نقطه تقاطع ، امتیاز بیشتری ایجاد کنید. شاید برای دستیابی به شیب مورد نظر خود ، مجبور شوید کمی بازی کنید. شیب نهایی باید شبیه به شکل زیر باشد.


مرحله 5
لایه "دسته" را قفل کرده و سپس به لایه "بافت" خود بروید. ابزار قلم را با پر کردن مشکی و بدون سکته مغزی انتخاب کنید. شکل هایی شبیه به شکل های زیر ایجاد کنید. با استفاده از ابزار انتخاب خود ، Alt را فشار داده و شکل ها را بکشید تا آنها را کپی کنید.

پس از پر شدن ، تمام شکل ها را انتخاب کرده و Divide را در پالت Pathfinder فشار دهید. تصویر را انتخاب کرده و آن را بر روی یک سکته مغزی سیاه و سفید 0.5 پیمانه و بدون پر کردن تنظیم کنید. ما از روش مسیر یابی استفاده می کنیم تا این شکل به یک شکل تبدیل شود. این باعث می شود گردش کار بسیار ساده تر شود.

مرحله 6
opacity لایه بافت را تا حدود 15٪ کاهش دهید و مطمئن شوید که لایه های دسته از روکش شده اند.


مرحله 7
لایه های "دسته" خود را قفل کرده و به لایه "تیغه" خود بروید. به جای استفاده از مش شیب ، روشی جایگزین برای دستیابی به همان اثر نشان خواهم داد. سه نمونه از تیغه خود تهیه کنید و از شیب مشابه نمونه های زیر استفاده کنید. ما در مرحله بعدی از نسخه سوم استفاده خواهیم کرد. تیغه اصلی اصلی شما است ، بنابراین کدورت را در 100٪ نگه دارید. دو تیغه دوم شما می توانید به حدود 30٪ برگردید.


مرحله 8
دو تیغه دوم را روی اصلی تنظیم کنید. اندازه آنها را کمی تغییر دهید تا آنها دقیقاً بالاتر از اصل باشند. این باعث می شود تیغه ابعادی ببخشد.


مرحله 9
در نسخه سوم تیغه قصد داریم مرحله 5 را تکرار کنیم تا بافت این فلز ساخته شود.


مرحله 10
بافت را به تیغ اصلی خط بزنید و Opacity را تا حدود 2٪ کاهش دهید.


مرحله یازدهم
برای آخرین جزئیات یک لایه جدید ایجاد کنید. ابزار Pen خود را انتخاب کنید و مانند شکل زیر یک شکل سیاه و سفید بسازید. Opacity را روی 25٪ کاهش دهید.


مرحله 12
ابزار Ellipse را انتخاب کرده و دو حلقه 10 pt ایجاد کنید. یکی را با سکته مغزی .75 pt و دیگری بدون سکته مغزی تنظیم کنید. یک شیب خطی شبیه به شکل زیر ایجاد کنید. سکته مغزی را در پشت شیب کمی خاموش از مرکز قرار دهید.

مرحله 13
از مرحله 12 یک کپی از شکل تهیه کنید و براساس آن قرار دهید.


مرحله 14
مرحله 12 را با یک دایره 15 pt تکرار کنید. انتخاب رنگ شما لازم نیست مانند من باشد ، اما شما باید همان نظم را داشته باشید. با یک رنگ تیره شروع کنید و انتخاب رنگ های روشن تر را ادامه دهید. سپس به تاریکی محو شوید.


مرحله 15
از ابزار قلم خود استفاده کنید تا یک شکل با پر سفید و بدون سکته مغزی مانند شکل زیر ایجاد کنید. شکل را در یک مکان مناسب قرار دهید.


نتیجه
ایجاد بافتهای واقع بینانه ممکن است برای رسیدن به زمان کمی طول بکشد ، اما پس از اتمام آن پاداش می دهد. امیدوارم از آموزش لذت ببرید!

 

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

  • ۹۸/۰۸/۲۷
  • حسن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی