کانال آموزش ایلوستریتور

  • ۰
  • ۰

در کانال آموزش ایلوستریتور مصور بردار را از ابتدا نشان دهید
توسط Simona Pfreundner2 ژوئیه 2008 سطح سختی: متوسط ​​متوسط ​​طول: زبانهای کوتاه:
Illustrator Illustrator
در این آموزش ، یک نجات منحصر به فرد را ایجاد می کنیم که می تواند به عنوان نماد یا عنصر طراحی مورد استفاده قرار گیرد. ما برای ایجاد اشکال با ابزارهای Pathfinder کار خواهیم کرد. ابزار Mesh به ما کمک می کند تا از رنگ و نکات برجسته استفاده کنیم تا به ظاهرش "واقع بینانه" دلخواه برسیم. ما همچنین از ابزارهای تکراری و چرخشی استفاده خواهیم کرد ، بنابراین یک نگاه متعادل به دست می آوریم.

پیش نمایش تصویر نهایی
قبل از شروع کار ، اجازه دهید نگاهی به تصویری که می خواهیم بیاندازیم. در زیر تصویر تکمیل شده برای دیدن آنچه شما در حال تلاش هستید.

کلیک
مرحله 1
ابتدا یک سند جدید در Illustrator در 800 پیکسل با 600 پیکسل ایجاد کنید. Ruler (Ctrl + R) را فعال کنید و شبکه را روشن کنید (Ctrl + ") سپس یک راهنمای افقی و عمودی را روی تخته art بکشید.

ما با ایجاد شکل های خود شروع خواهیم کرد. ابزار Ellipse (L) را انتخاب کنید ، و بر روی نقطه مرکزی راهنماهای ما کلیک کنید. سپس با نگه داشتن کلیدهای Shift + Ctrl به بیرون بکشید. این حلقه ای را به ما می دهد که در شبکه / راهنماها محور باشد. دایره را با رنگ قرمز پر کنید (R = 190 G = 28 G = 35) و سکته مغزی را خالی بگذارید.


تبلیغات
گام 2
مانند مرحله قبل ، حلقه دیگری ایجاد کنید. سپس آن را حدود 75٪ کوچکتر از حلقه اول کنید. به آن رنگ دیگری بدهید تا به راحتی مشاهده شود. هر دو حلقه را انتخاب کنید ، پالت Pathfinder را باز کنید و بر روی ابزار تقسیم کلیک کنید. شکل ها را جدا کرده و سپس دایره کوچکتر را دوباره انتخاب کرده و سپس آن را حذف کنید.


مرحله 3
یک مستطیل در حدود 25 پیکسل به عرض 600 پیکسل ایجاد کنید. سپس آن را با رنگ سفید پر کرده و سکته مغزی را خالی بگذارید. دایره و مستطیل را با ابزار فلش سیاه انتخاب کنید. یک بار بر روی دایره کلیک کنید (برای اینکه این پایه شما برای تراز کردن است).

سپس پالت Align را باز کنید. بر روی دکمه مرکز افقی و سپس بر روی دکمه Vertical Center کلیک کنید. این مستطیل را با دایره متمرکز می کند. حالا این مرحله را تکرار کرده و عمود بر مستطیل اول تنظیم کنید. هر دو مستطیل را انتخاب کرده و آنها را 45 درجه بچرخانید.


مرحله 4
همه اشیاء خود را انتخاب کنید. سپس پالت Pathfinder را باز کرده و روی Divide Tool کلیک کنید. اکنون اکثر اشکال را حذف خواهیم کرد. ما فقط به دو مورد نیاز داریم پس از استفاده از ابزار مش ، تنها کاری که باید انجام دهیم تکثیر آنهاست.

مانند شکل زیر ، تمام شکل ها را تا زمانی که یک چهارم دایره با یک شکل سفید در تابلوی هنری خود دارید ، حذف کنید. پس از انجام این کار ، شکل سفید را انتخاب کرده و آن را Lock (Command + 2) کنید. این به ما امکان می دهد تا ابزار توری را بدون ایجاد تداخل در شکل سفید ، از ابزار مش بر روی شکل قرمز استفاده کنیم.


مرحله 5
اکنون ما ابزار مش را اعمال می کنیم. شکل قرمز را با فلش سیاه انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که هیچ رنگی انتخاب نشده است (بدون پر کردن و سکته مغزی). سپس Mesh Tool (U) را انتخاب کرده و آن را از مسیر بالای شکل قرمز حرکت دهید. "+" را مشاهده می کنید که نشان می دهد مش اضافه خواهیم کرد.

بر روی مسیر کلیک کنید تا مش را اضافه کنید ، سپس ابزار فلش سفید را انتخاب کرده و نقطه انتهایی را انتخاب کنید. این باعث می شود دسته قابل مشاهده باشد. شروع به کشیدن آن کنید تا مسیر مش به طور موازی با طرح شکل باشد. این کار را با هر نقطه پایانی تکرار کنید. چند مسیر مش (U) اضافه کنید.

مرحله 6
اکنون چند نکته برجسته اضافه خواهیم کرد. من یک رنگ قرمز کمی روشن تر به عنوان سواچ رنگی تنظیم کردم (R = 214 G = 111 B = 115). سپس نقاط متقاطع دو مسیر مش را با ابزار سفید فلش انتخاب کنید. روی swatch رنگ خود کلیک کنید. این یک شیب به مش اضافه می کند و با اشیاء بیضوی کاملاً کار می کند.

انتخاب رنگ البته اختیاری است. وقتی این کار تمام شد و فکر می کنید به عمق بیشتری نیاز دارد ، می توانید مسیر مش دیگری را اضافه کنید. به سادگی اطمینان حاصل کنید که رنگ روشن تر انتخاب شده است ، و با استفاده از Mesh Tool روی شکل قرمز کلیک کنید.

مرحله 7
در این مرحله استفاده از Mesh Tool را روی شکل سفید تکرار خواهیم کرد. همه اشکال خود را باز کنید. ابزار مش (U) را انتخاب کنید. سپس مسیرهای مش را به شکل سفید خود اضافه کنید. نقاط Anchor را انتخاب کنید و مقداری خاکستری اضافه کنید. سایه های مختلف خاکستری را انتخاب کردم بنابراین کمی واقعی تر به نظر می رسد.

مرحله 8
اکنون ما مهمترین شکل های خود را ایجاد کرده ایم و آماده ساختن مادام العمر کامل هستیم. با استفاده از ابزار چرخش هنوز کلید Ctrl را نگه دارید. سپس مکان نما را بر روی شکل انتخابی خود حرکت دهید. شما یک فلش سیاه و سفید (همپوشانی) خواهید دید.

کلید Shift را نگه دارید ، در حالی که هنوز کلید Ctrl را نگه دارید. دکمه سمت چپ ماوس را نگه دارید و شی خود را در جهت عقربه‌های ساعت بکشید. با این کار اجسام کپی و چرخش می شوند (در 45 درجه قدم). اجازه دهید ماوس برود. از شیء جدا نشوید. سپس دو بار به Command + D ضربه بزنید تا این مرحله دو بار دیگر تکرار شود. خواهید دید که زندگی شما در حال ساخت است!


مرحله 9
اکنون که ما وسایل زندگی را ایجاد کردیم ، وقت آن است که سیم را اضافه کنیم. مانند ابزار مورد نظر ، مانند ابزار موردنظر ، یک مستطیل ایجاد کنید. دوباره ابزار مش (U) را انتخاب کنید. سپس مسیرهای مش را اضافه کرده و مانند گذشته کار رنگی را در نقاط Anchor Points اعمال کنید. این شکل برای عبور طناب ایجاد می کند.


مرحله 10
بیایید بند ناف را ایجاد کنیم. ابزار Ellipse (L) را انتخاب کنید و بر روی نقطه مرکزی راهنمای ما کلیک کنید. Shift + Ctrl و d را نگه دارید

 

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

  • ۹۸/۰۸/۲۹
  • حسن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی