کانال آموزش ایلوستریتور

  • ۰
  • ۰

چگونه در Illustrator یک الگوی Plaid بسازیم در کانال آموزش ایلوستریتور
توسط Andrei Stefan3 ژوئیه 2019 سطح سختی: مبتدی طول: متوسط ​​زبانها:
PatternsGraphic DesignDesign PatternsVectorVector PatternAdobe Illustrator تصویرسازی
تصویر محصول نهایی
آنچه شما ایجاد خواهید کرد
همیشه می خواستم الگوی بتونه ایجاد کنیم ، اما هرگز دقیقا نمی دانستم از کجا شروع کنیم؟

خوب ، اگر اینگونه باشد ، شما شانس دارید چون در این فیلم می خواهم کل مراحل را برای شما طی کنم. شما یاد می گیرید که چگونه یک الگوی نمادین را که توسط فیلم Clueless ساخته شده است ، دوباره بسازید.

سفر خلاقانه ای که برای ایجاد الگوی Illustrator مورد نیاز است ، می تواند بعضاً یک چالش دشوار باشد ، به خصوص هنگامی که می خواهید الگوی یکپارچه Illustrator را طراحی کنید.

از نحوه ایجاد الگویی در Illustrator یا چگونگی ایجاد یک الگوی تکراری در Illustrator گرفته تا نحوه ساختن یک الگوی یکپارچه در Illustrator یا چگونگی ساختن یک الگوی plaid در Illustrator ، این آموزش کوچک باید تمام پاسخهای این سؤالات را ارائه دهد.

بنابراین ، اگر می خواهید یک الگوی Illustrator یا یک الگوی تکرار Illustrator بسازید و سپس از آن به عنوان الگوی Illustrator پر استفاده کنید ، باید یک بار این ویدئو را انجام دهید.

همچنین ، فراموش نکنید که همیشه می توانید کتابخانه الگوی خود را با رفتن به GraphicRiver گسترش دهید ، جایی که شما می توانید انتخاب بزرگی از الگوهای برداری اعم از الگوهای خط Illustrator ساده تا نمونه های دقیق تر پیدا کنید.

با ما در کانال Envato Tuts + کانال YouTube همراه ما باشید:


چگونه در Illustrator یک الگوی Plaid بسازیم
با فرض اینکه شما نرم افزار را از قبل اجرا کرده اید ، اجازه دهید مستقیم به آن پرش کنیم!

مرحله 1
مانند هر پروژه جدید ، ما با تنظیم یک سند جدید شروع خواهیم کرد. به مسیر File> New بروید یا از میانبر صفحه کلید Control-N استفاده کنید ، که سریعاً پنجره New Document را ایجاد می کند.

در اینجا ، ما می خواهیم پروفایل خود را بر روی وب قرار دهیم ، مطمئن شوید که Width و قد Artboard ما را برابر با 400 px تعریف کنیم ، و بعد از انجام کار ساده ، به راحتی ضربه بزنید.

تنظیم یک سند جدید
تبلیغات
گام 2
به محض اینکه تنظیم پرونده پروژه خود را تمام کردیم ، می توانیم کار را روی کاشی واقعی یا به عبارت دیگر بخش الگوی تکرار شونده ، با ایجاد پیش زمینه آن با استفاده از یک مربع 400 400 400 پیکسل ، شروع کنیم که با استفاده از یک نور رنگ آن را رنگ می کنیم. زرد ، دقیقاً # FFD62C ، مطمئن شوید که پس از آن آن را در مرکز Artboard قرار دهید.

الگوی Illustrator ایجاد کنید
مرحله 3
در مرحله بعد می خواهیم یک مربع کوچکتر از 32 x 32 px ایجاد کنیم ، که در آن قرار خواهیم گرفت و با Artboard درست می کنیم و سپس با کلیک راست راست و سپس با استفاده از گزینه Make Guides ، به یک راهنمای تبدیل می شویم تا مطمئن شوید که پس از آن قفل می شود ( راست کلیک کنید> قفل راهنماها).

در حالی که پایه است ، این راهنمای کوچک وقتی که فرایند موقعیت یابی اشکال آهنگساز ما را فرا می گیرد ، مفید خواهد بود.

اضافه کردن راهنمای مربع
مرحله 4
با راهنمایی موجود ، می توانیم با ایجاد مستطیل 400 x 16 پیکسل ، که با استفاده از رنگ سفید (#FFFFFF) رنگ می کنیم و سپس روی لبه فوقانی راهنمای آن قرار دهیم ، کار را روی شکل های سبک تر شروع کنیم ، مطمئن شوید که پس از آن سطح Opacity خود را پایین می آوریم. تا حدود 48٪

ایجاد شکل اصلی برای بخش سبک تر
مرحله 5
با استفاده از مستطیل 4 * 16 px (#FFFFFF) شکل اصلی را برای خطوط مورب کوچکتر ایجاد کنید ، که ما آن را در مرکز لبه سمت چپ Artboard قرار خواهیم داد.

ایجاد شکل اصلی برای خطوط مورب
مرحله 6
شکل را با انتخاب نقاط لنگر بالای آن با استفاده از ابزار انتخاب مستقیم (A) تنظیم کرده و سپس با استفاده از کلیدهای جهت دار جهت دار ، آنها را با فشار 8 پیکسل به بیرون فشار دهید.

تنظیم شکل خط جزئیات کوچکتر
مرحله 7
خطوط باقیمانده را با ایجاد یک نسخه اولیه با استفاده از روش کلیک و کشیدن اضافه کنید ، آن را 4 پیکسل از اصلی قرار دهید و سپس به سادگی با استفاده از میانبر صفحه کلید Control-D کپی برداری کنید ، تا زمانی که به انتهای دیگر Artboard برسید.

پس از اتمام کار ، تمام خطوط را با استفاده از میانبر صفحه کلید Control-G انتخاب و گروه بندی کنید ، مطمئن شوید که سطح Opacity خود را به 64٪ کاهش می دهید.


مرحله 8
از آنجا که ما تقریباً روی شکلهای سبک تر کار کرده ایم ، می توانیم با استفاده از روش کلیک و کشیدن ، یک نسخه را ایجاد کنیم ، که آنرا به لبه پایین راهنمای خود ترسیم خواهیم کرد.

اضافه کردن ردیف دوم خطوط مورب
مرحله 9
با استفاده از کپی موجود ، می توانیم شکل تاریک داخلی را با استفاده از مستطیل 400 x 16 px اضافه کنیم ، که با استفاده از رنگ مشکی (# 000000) آنها را رنگ می کنیم ، تا مطمئن شویم که سطح Opacity آن را به 24٪ کاهش می دهیم.

شکل مرکز تیره را اضافه کنید
مرحله 10
با استفاده از دو نسخه از نسخه ای که ما فقط ایجاد کرده ایم ، شکل های تیره بیرونی را اضافه کنید ، که با افزایش Opacity آنها به 64٪ آنها را تنظیم خواهیم کرد.

بخش های بیرونی تیره تر اضافه کنید
مرحله 11
به محض اینکه کار را روی بخش افقی طراحی خود تمام کردیم ، می توانیم با ایجاد یک کپی از آن (Control-C> Control-F) ، عمودی را به آن اضافه کنیم ، که با استفاده از یک 90 می چرخیم (R). درجه زاویه ، مطمئن شوید که تمام اشکال تیره تر را به جلو انتخاب کرده و آورده اید (کلیک راست> تنظیم ترتیب> آوردن به جلو) به طوری که در نهایت با هم تداخل دارند.

اضافه کردن بخش عمودی طرح الگوی
مرحله 12
از آنجا که ما تقریباً کار روی کاشی واقعی را انجام داده ایم

 

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

  • ۹۸/۰۸/۲۵
  • حسن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی