کانال آموزش ایلوستریتور

  • ۰
  • ۰

در کانال آموزش ایلوستریتور بیاموزید که چگونه یک وکتور واقع گرایانه ایجاد کنید
توسط Ryan Putnam3 ژوئیه 2008 سطح سختی: IntermediateL طول: زبانهای کوتاه:
Illustrator Illustrator
برای این آموزش می خواستم کاری ساده تر از آموزش های قبلی خود انجام دهم. این فقط یک آموزش مبتدی نیست. این آموزش سادگی و قدرتی را که Illustrator در اختیار دارد نشان می دهد. به نوبه خود ، تکنیک های این آموزش می تواند در بسیاری از عناصر دیگر به غیر از آتش اعمال شود.

پیش نمایش تصویر نهایی
اول ، اجازه دهید نگاهی به تصویری که می خواهیم بپردازیم. در زیر تصویر تکمیل شده برای دیدن آنچه می خواهید به سمت آن کار کنید.

تصویر نهایی
مرحله 1
سندی را ایجاد کنید که 8.5 اینچ با 11 اینچ باشد. بر روی ابزار مداد از پنل ابزار کلیک کنید تا گفتگوی تنظیمات تنظیمات ابزار مداد را فشار دهید. در گفتگو ، Fidelity را به 0 تغییر دهید.

مرحله 1
تبلیغات
گام 2
با استفاده از ابزار مداد ، یک شعله شکل بکشید که تقریباً 8.5 اینچ عرض 5 اینچ دارد. سپس آن را با رنگ سیاه پر کنید. قبل از اتمام رسم شکل مطمئن شوید که مسیرها با فشار دادن Alt بسته شده اند.

گام 2
مرحله 3
یک شکل شعله دیگر را در شکل اول بکشید ، مطمئن شوید که اشکال را با هم همپوشانی ندارید (گاهی اوقات این باعث می شود که ترکیب به درستی کار نکند). پس از اتمام طراحی و بستن شکل ، آن را با رنگ نارنجی پر کنید.

مرحله 3
مرحله 4
یک شکل شعله دیگر را در شکل قبلی بکشید و آن را با رنگ زرد پر کنید. به خاطر داشته باشید که می خواهید مسیر بسته شود و مسیرهای دیگر را همپوشانی نکنید.

مرحله 4
مرحله 5
یک شکل شعله دیگر را در شکل قبلی بکشید و با یک نارنجی روشن پر کنید.

مرحله 5
مرحله 6
شکل شعله دیگری را در شکل قبلی بکشید و با زرد روشن پر کنید.

مرحله 6
مرحله 7
شکل شعله دیگری را در قالب قبلی بکشید و با رنگ سفید پر کنید.

مرحله 7
مرحله 8
اکنون که تمام شکل های شعله رسم شده است ، تمام شعله های آتش را انتخاب کرده و با رفتن به Object> Blend> Make یک ترکیب ایجاد کنید.

مرحله 8
مرحله 9
مستطیل را به اندازه اندازه سند خود ایجاد کنید. آن را با رنگ مشکی شکل اول خود پر کنید. سپس با رفتن به Object> ترتیب> ارسال به عقب ، آنرا پشت مخلوط شعله بفرستید.

مرحله 9
تصویر نهایی
تمام شد! این آسان نبود! باز هم با استفاده از این آموزش ، می خواستم بر سهولتی که با آن می توانید عناصر قانع کننده ای برای تصاویر ایجاد کنید ، تأکید کنم. با همین تکنیک ها می توانید ابرهای واقعی ، آب یا هر چیز دیگری را ایجاد کنید. این تکنیک های عالی برای شروع آزمایش هستند.

 

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

  • ۹۸/۰۸/۲۸
  • حسن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی