کانال آموزش ایلوستریتور

  • ۰
  • ۰

راهنمای نهایی Adobe Illustrator Swatches در کانال آموزش ایلوستریتور
توسط Andrei Stefan26 ژوئن 2019 طول: زبانهای زبانی:
Adobe IllustratorVectorGraphic DesignDesign Design
تصویر محصول نهایی
آنچه شما ایجاد خواهید کرد
در مقاله امروز ما در مورد یکی از کمترین ابزارهای Illustrator یعنی پنل Swatches صحبت خواهیم کرد.

از سؤالات ساده ای مانند "Swatches Illustrator چیست؟" و "نحوه اضافه کردن سواچ در ایلوستریتور" به موارد پیشرفته تر مانند "چگونه می توان swatches را در Illustrator" یا "چگونه می توان swatches را در Illustrator باز کرد" ، من تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به تک تک آنها خواهم کرد.

با این کار ، همه چیز را در مورد تابلوهای رنگی Illustrator ، سواچ های شیب دار و حتی الگوی الگوی Illustrator می آموزیم ، و دقیقاً چگونگی بدست آوردن سواچ ها در Illustrator را می بینیم.

برای موارد ساده مانند چگونگی افتتاح یک کتابخانه سواچ در Illustrator ، نحوه اضافه کردن سواچ های رنگی در Illustrator ، نحوه ایجاد یک سواچ شیب در Illustrator یا نحوه انجام مراحل بارگیری swatches الگوی Illustrator ، شما نمونه ای واضح را بدست خواهید آورد. که بعد از آن خودتان می توانید انجام دهید.

ما کتابخانه های swatch موجود در Illustrator را بررسی خواهیم کرد و می بینیم که چگونه می توانید موارد جدیدی را اضافه کنید ، به طوری که به عنوان مثال ، اگر شما نیاز به اضافه کردن رنگ های سفارشی Illustrator GCMI یا مبل های رنگ مو Illustrator دارید ، باید بتوانید این کار را به تنهایی انجام دهید.

این که آیا می خواهید یک Swatch گرادیان طلایی ایجاد کنید ، فرایند بارگیری swatches شیب Adobe Illustrator ، روند بارگیری swatches الگوی Adobe Illustrator ، نحوه ساخت یک پارچه swatch در Illustrator ، یا شاید نحوه ایجاد یک الگوی swatch در Illustrator را بفهمید ، این مقاله باید منبع دقیقی باشد که شما به دنبال آن هستید.

1. سواچ چیست؟
مانند هر منحنی یادگیری جدید ، ما ابتدا باید چند لحظه را بگذرانیم و سعی کنیم مفهوم را تعریف کنیم ، تا بتوانیم درک بهتری از آنچه در آن مخفف است داشته باشیم.

مطابق نسخه آنلاین دیکشنری آکسفورد ، سواچ:

نمونه کوچکی از پارچه در نظر گرفته شده برای نشان دادن ظاهر یک قطعه بزرگتر است.
در مورد ما ، ما می توانیم از چارچوب ها به عنوان رنگ های از پیش تعریف شده ، شیب ها و / یا الگوهای موجود در یک سند Adobe Illustrator فکر کنیم ، که می توانیم از هر شکل مشخص استفاده کنیم.

این نرم افزار به همراه پنل اختصاصی Swatches خاص خود ، که تمام رنگ ها ، شیب ها و الگوهای موجود در پرونده فعلی را ذخیره و کنترل می کند ، دسترسی به آنها را هنگام کار روی یک پروژه آسان تر می کند.

پیش نمایش پانل swatches
2. نحوه دسترسی به پانل Swatches
اگر تازه وارد Illustrator هستید ، ممکن است تا زمانی که با مکان ابزارها و صفحه های مختلف آن آشنا نشوید ، مدتی طول بکشد.

در این صورت ، باید بدانید که صفحه Swatches را می توانید در گروههای پانل سمت راست پیدا کنید ، اما تا زمانی که از فضای کاری Essentials Classic استفاده می کنید ، قابل مشاهده خواهد بود.

اگر ترجیح می دهید از فضای کار پیش فرض Essentials استفاده کنید ، می توانید به راحتی با رفتن به پنجره و سپس کلیک بر روی Swatches به پنل دسترسی پیدا کنید.

به طور پیش فرض ، هر سندی جدید که ایجاد می کنید دارای مجموعه ای پیش فرض از تعویض هاست که همانطور که می بینید می تواند مستقل یا گروهی باشد اما در مورد آن در چند لحظه بیشتر است.

مکان پانل swatches
تبلیغات
3. نحوه تنظیم نمای پانل Swatches
اکنون که پنل جلوی و مرکز آن را داریم ، ببینیم که چگونه می توانیم آن را تنظیم کنیم تا بتوانیم دید بهتری نسبت به گزینه های مختلف موجود در آن داشته باشیم.

3.1 نمایش تصویر بند انگشتی
به طور پیش فرض ، پانل از نمای تصویر کوچک استفاده می کند ، که همانطور که مشاهده می کنید ، کلیه رنگ ها ، شیب ها و الگوهای مختلف موجود را به ما ارائه می دهد.

مثال استفاده از نمای تصویر پیش فرض
بسته به تعداد فعال فعال ، ما می توانیم با افزایش یا کاهش اندازه ریز عکسها از آنها ، روند انتخاب را بهبود بخشیم. فقط کافی است منوی گزینه های پیشرفته پانل را باز کرده و روی یکی از سه گزینه موجود کلیک کنید.

تنظیم اندازه ریز عکسها
3.2 نمای لیست
حالت نمایش دوم ، List List نام دارد که می توانیم با کلیک بر روی دکمه کوچکی که در کنار یکی از Thumbnail پیش فرض موجود است ، به آن تغییر دهیم. وقتی این کار را انجام دهیم ، پانل تنظیم می شود و جزئیات بیشتری را در رابطه با نوع رنگ (رنگ نقطه / رنگ فرآیند) ، مقادیر RGB / CMYK و غیره به ما ارائه می دهد.

مثال استفاده از نمای لیست
مانند تصویر کوچک ، می توانید با باز کردن منوی گزینه های پیشرفته پنل ، و سپس بین دو تنظیم موجود ، اندازه پیش نمایش را تنظیم کنید.

تنظیم اندازه نمای لیست
در حال حاضر ، من شخصاً معمولاً در فضای رنگی RGB کار می کنم ، به این معنی که من به لیست دقیق تر لیست نیاز ندارم ، اما اگر به جزئیات بیشتری نیاز دارید ، ممکن است جایگزین بهتری باشد ، به خصوص وقتی طراحی چاپ می شود.

4. نحوه فیلتر کردن سواچ ها بر اساس نوع
به طور پیش فرض ، پانل انواع مختلف swatch موجود (رنگ ها ، شیب ها ، الگوی ها ، گروه ها) را نمایش می دهد ، اما اگر بخواهیم آنها را فیلتر کنیم به گونه ای است که فقط نوع خاصی را نشان می دهد ، به عنوان مثال. الگوهای؟

خوب ، ما می توانیم به راحتی این کار را انجام دهیم ، با کلیک بر روی منوی Show Swatch Kinds آن ، که می توانید در قسمت پایین پنل پیدا کنید ، و سپس c

 

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/

  • ۹۸/۰۸/۲۶
  • حسن حسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی